Over mij

Professional Organizer
Aanzet Organizing

Mijn naam is Annet Wortelboer, 52 jaar, getrouwd, moeder van twee zonen en woonachtig in Diever (Drenthe). Ik ben sinds 2019 professional organizer.

Ik heb in de loop der jaren meerdere opleidingen gevolgd, waaronder een secretaresseopleiding, HBO-bedrijfskunde, een opleiding tot basiscoach aan Windesheim in Zwolle en een opleiding tot professional organizer bij het NBPO.

Na 16 jaar voor een grote verzekeraar te hebben gewerkt in verschillende functies, ben ik 11 jaar werkzaam geweest voor een goed doel. Daarna ben ik nog een jaar werkzaam geweest als office- en eventmanager. Met het professional organizen kun je zoveel goeds betekenen voor de mensen, zo concreet ook. Ik heb me daarom volledig toegelegd op dit vakgebied.

Ik ben een geordend persoon en houd van structuur. Structuur in combinatie met coachen is het beroep Professional Organizer. Daarom heb ik in 2018 de stap gezet naar een eigen bedrijf, Aanzet Organizing. Door soms simpele veranderingen kun je meer grip op je leven/werk krijgen. Ik geef je dus eigenlijk een aanzet zodat je zelf weer aan zet bent. Dat verklaart de naam van mijn bedrijf.  

Je kunt mij inhuren als opruimcoach, verhuiscoach en voor (individuele) timemanagementtrainingen. Het kan gaan om het opruimen van een huis of administratie, een hele verhuizing uit handen geven, hulp bieden voor mensen die kleiner gaan wonen of indien een huis snel moet worden opgeruimd en opgeleverd na een overlijden.
Maar als je je werkplek effectiever wilt inrichten en meer werkplezier wilt ervaren, help ik je ook graag.


Woorden die op mij van toepassing zijn: eerlijk, praktisch en gestructureerd.

Eerlijk
Ik ben empathisch, ik houd rekening met een ander, maar ben recht door zee. Als coach confronteer ik je met je eigen gedrag.

Praktisch
Ik denk snel in oplossingen, maar een oplossing heeft pas zin als de oorzaak is achterhaald. Daarom doe ik altijd eerst een kennismakingsgesprek en maak een plan van aanpak alvorens we praktisch aan de slag gaan.

Gestructureerd
To-do-lijstjes, een plan van aanpak, de juiste volgorde zijn belangrijke hulpmiddelen bij het opruimen of verhuizen. Ik zal je uiteraard allerlei handige tips geven om geordend te blijven.

Wil je op de hoogte blijven van wat ik doe? Volg mij:
LinkedIn
Facebook
Instagram