Timemanagement

Het is vast voor velen herkenbaar: veel hectiek op het werk, altijd tijdgebrek, structuur ontbreekt en de afleidingen zijn groot. Timemanagement helpt jou om de zaken weer goed op een rij te krijgen.
Samen gaan we zorgen dat je overzicht in je werk creëert. Hoe richt jij je werk zo efficiënt en effectief mogelijk in, zodat jij het gevoel hebt dat je weer grip op je werk hebt.

Herken jij dit?

Druk, druk, druk
Agenda staat vol gepland
Veel onbeantwoorde mailtjes
De mailbox loopt vol
Je maakt veel overuren
Documenten zijn niet terug te vinden
Jij je vaak moet excuseren omdat iets niet op tijd wordt opgeleverd

Als jij je hierin herkent, dan wordt het tijd dat je een professional organizer voor timemanagement gaat inschakelen.

Timemanagement bied je:

Het ordenen van je administratie
Een geordende mailbox
Jouw tijd effectief te benutten
Prioriteiten en grenzen stellen
Minder stress
Tijdwinst
Focus op resultaat

Nieuwe gewoontes aanleren is niet moeilijk, maar om het vol te houden wel! Ik geef je handige tips voor een blijvend karakter.

Wordt het tijd voor verandering? Voor individueel timemanagement kun je me bereiken via info@aanzetorganizing.nl of bel 06-21656731.
Weten wat het kost? Kijk bij de Tarieven.
Logo's

Aanzet Organizing werkt volgens het Kiwa Keurmerk en is aangesloten bij NBPO en Klachtenportaal Zorg.